Algemene voorwaarden

De website: webwinkel-profeel-mammacare.nl en het geregistreerde domein zijn eigendom van Profeel mammacare. Het bedrijf is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel in Groningen, Nederland.

Vestigingsadres;

Profeel mammacare, speciaalzaak in borstprothesen, lingerie & badmode

Zuidlaarderweg 5

9756CE GLIMMEN

BTW nr: NL001422983B39
KvK  nr: 63847302

SEMH Gecertificeerd leverancier

Leveringsvoorwaarden online winkelen:

Profeel mammacare vindt het leveren van kwaliteit en deskundig advies de belangrijkste uitgangspunten van haar dienstverlening. Omdat dit ook voor de verkoop via internet geldt, hebben wij een aantal voorwaarden geformuleerd om onze hoge kwaliteitsstandaard te kunnen waarborgen. Wij wijzen u erop dat u bij het betalen van de bestelling, akkoord gaat met deze voorwaarden.

De vermelde prijzen van de producten zijn exclusief verzendkosten. 

Levertijden

De aangeboden artikelen in de webwinkel verkopen we ook in onze fysieke winkel. Af en toe komt het voor dat u een artikel besteld welke niet direct voorradig -of helemaal niet meer leverbaar is. De levering van uw bestelling kan dan iets langer duren. Wij behouden ons het recht om niet te leveren in het geval dat het voorraadniveau onjuist was op het moment van ontvangst van de bestelling. Van de grote merken, hebben we de bestsellers in veel gevallen op voorraad. Indicatie van de levertijden bij de desbetreffende leveranciers zijn ca. binnen 7 dagen. Als dat niet zo is moeten wij het product bij de fabrikant, desbetreffende leverancier, bestellen en dan duurt de levering langer (tot soms wel 7 werkdagen).
Wij vragen hiervoor uw begrip. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. In zo’n situatie zullen we u een e-mail sturen met mogelijk een alternatieve kleur of artikel of direct uw geld weer retour storten op uw bankrekening, waarmee ook is betaald. Bij vakanties en/of feestdagen is er soms sprake van een verlengde levertijd op sommige producten.

Levering verloopt via PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9.00 – 18.00 uur plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Betalen

De betaalmethoden die wij aanbieden zijn via : iDeal.

Verzenden

Zodra wij het bedrag ontvangen hebben, sturen wij de zending bij voorkeur op dezelfde dag naar u toe, afhankelijk van de voorraad.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden.

Uw bestelling wordt standaard als brievenbus post verzekerd verzonden met een

Track & Trace code, dus u hoeft er niet voor thuis te blijven. Als uw bestelling te groot is voor een brievenbus zal deze als een pakket verzending worden verstuurd.

Profeel mammacare gebruikt PostNL voor het verzenden van uw bestelling.

De tarieven vindt u op www.postnl.nl

Verzending naar het buitenland gebeurt altijd aangetekend.

Retour

Het kan voorkomen dat u een bestelling van lingerie of badmode wilt retourneren.

Wanneer u een zending wilt retourneren dan kan dit binnen 14 dagen na verzending. Alleen ongedragen badkleding en beha’s in de originele verpakking (met originele labels) kan door ons retour genomen worden. Bij het retourneren van artikelen moet de daarbij behorende verpakking intact en geen waarneembare sporen van gebruik aanwezig zijn.

Om hygiënische redenen nemen wij slips niet retour.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via: glimmen@profeel-mammacare.nl
U ontvangt van ons vervolgens een retourformulier, deze stuurt u ingevuld mee met uw retourzending. Een volledig ingevuld retour formulier is hierbij noodzakelijk.

Profeel mammacare is een medisch speciaalzaak en doet geen terug betalingen, In plaats daarvan krijgt u een tegoedbon of het artikel kan worden omgeruild.

De kosten voor retour van u thuis naar Profeel mammacare zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 4,95 per brievenbus post. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Het is ook mogelijk om uw product bij de fysieke winkel retour te brengen.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Garantie op materiaal en fabricage fouten

Neem in geval van verdenking van een fabricagefout of defecten contact op met

Profeel mammacare voor nader onderzoek. Dit kan telefonisch of per mail.

Na ontvangst van het product kijken we of we de claim goedkeuren. Als dit het geval is, wordt u hiervan op de hoogte gebracht en ontvangt u, indien beschikbaar, een nieuw product en anders ontvangt u uw terugbetaling.

Op badmode zit geen garantie. Zwemt u zeer frequent: dan raden wij u aan een chloorbestendig badpak te dragen gemaakt van een 100% polyester materiaal.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals verwacht. Wij raden u aan om uw klacht altijd aan ons kenbaar te maken via de mail

glimmen@profeel-mammacare.nl

Profeel mammacare beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.

Zie website profeel-mammacare.nl.

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer.

Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

De consument dient de ondernemer in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling overleg op te lossen. Na deze termijn ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Geschillen

Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.